Consultanta, Marketing, Editare

Domeniul principal de activitate al companiei este Consultanta pentru Afaceri si Management

Servicii

Consultanta

100 lei/30min discutie

Planificare si politici privind obiective si strategii de marketing, privind resursele umane, planificarea productiei si controlului., planificare reduceri de costuri si alte probleme financiare, consultanta si asistenta pentru planificare, organizare eficienta si control, managementul informatiei.
In functie de complexitatea proiectului preluat difera costul. Tarifele vor fi personalizate in functie de cerintele fiecarui client in parte.

Servicii de creatie, publicitate si promovare

de la 130 lei promovare 1 anunt scurt

Creare si realizare de campanii publicitare, creare si plasare de reclame in ziare, periodice, radio si televiziune, pe internet si prin alte mijloace media, desfasurare campanii de marketing, promotii de produse sau servicii. In functie de complexitatea proiectului preluat difera costul. Tarifele vor fi personalizate in functie de cerintele fiecarui client in parte.​

Abonament lunar pentru postari pe paginile de business pe facebook sau instagram:

Varianta 1 include 4 postari pe Facebook si 2 postari pe Instagram si costa 72 lei.

Varianta 2 include 6 postari pe Facebook si 3 postari pe Instagram si costa 98 lei. 

Varianta 3 include 8 postari pe Facebook si 4 postari pe Instagram si costa 145 lei.

Postarile pot fi atat video cat si format poza, al produselor sau serviciilor tale, echipei sau mediului de lucru. Plata pentru varianta 2 si 3 poate fi in 2 transe egale, la diferenta de 2 saptamani.

Procedurile de lucru te ajuta foarte mult, mai ales cand ai oameni noi in companie sau cand personalul este fluctuant. Ca sa nu mai stai sa petreci timp cu fiecare angajat in parte sa il instruiesti ce trebuie sa faca la fiecare operatiune e mai util sa iti creezi un manual de proceduri interne prin care explici clar asteptarile si cum se rezolva fiecare chestiune in parte. De exemplu, cum doresti sa vorbeasca la telefon sau pe e-mail cel care raspunde, cum discuta cu un potential client, cum sa faca fata unei reclamatii, cum sa faca vanzarea, contractul si actele aditionale, cum sa elaboreze o oferta personalizata, cum sa faca sau sa storneze si cand o factura, etc.

Pretul este 390 lei pentru firmele care au intre 0 si 3 angajati si vor sa aduca alaturi un ajutor. Pentru firme care au definite clar departamentele costul este de 325lei/departament.